вівторок, 26 лютого 2008 13:01

У Каліфорнії "Макдоналдс" переробили за правилами фен-шуй

Власники однієї з закусочних "Макдоналдс" у Каліфорнії відступили від звичних стандартів оформлення інтер"єру і організували простір за фен-шуй, передає AP.

У закусочній відсутні такі звичні для відвідувачів "Макдоналдс" деталі, як пластикові меблі і фігура клоуна Рональда. На відміну від інших закусочних мережі, ця не оформлена в червоно-жовтих тонах. Натомість дизайнер задіяв приглушені тони, шкіряні меблі, фонтани, так звані "дзвіночки вітру" і численні амулети.

Попри те, що концепція фен-шуй не цілком відповідає стилю життя, що має на увазі фаст-фуд, відвідувачі стверджують, що в цій закусочній почувають себе комфортніше і частіше туди заходять. Співробітники закусочної вважають, що правильна організація руху потоків енергії робить гамбургери, що поглинаються, корисними для здоров"я відвідувачів.

Нагадаємо, що "Макдоналдс" часто адаптується до особливостей країни або регіону: так, на Близькому Сході в меню входить сендвіч "Макарабія", де м"ясо загорнуте в піту, а у Франції продається фондю-бургер, повідомляє Lenta.ru

Зараз ви читаєте новину «У Каліфорнії "Макдоналдс" переробили за правилами фен-шуй». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі