"Нова магнітна залізниця Linear, яка з"єднає Токіо з містом Нагоя, буде прокладена практично по прямій лінії, що дасть змогу ще більше скоротити час у дорозі", - повідомляється в офіційному прес-релізі компанії.
Максимальна швидкість потягів поки не називається, проте вже відомо, що пасажири в середньому долатимуть відстань у 290 кілометрів між двома містами за 40 хвилин - удвічі швидше, ніж на існуючих потягах. Компанія переконана, що нова дорога зможе успішно конкурувати з авіаційними маршрутами.
У прес-релізі Japan Railways також повідомляється, що іншою істотною відмінністю нової дороги стане те, що вона прокладатиметься по прямій лінії - крізь гірські хребти в центральній частині Японії.
Згідно планам компанії, будівництво дороги буде завершено до 2025 року, а вартість проекту складе приблизно 5 трильйонів ієн (45 мільярдів доларів). При цьому керівництвом компанії було ухвалене рішення не звертатися до допомоги державної скарбниці з метою "уникнення затримок в реалізації проекту".
Технологія потягів на магнітній підвісці дає змогу виключити тертя між колесами вагонів і рейками за рахунок того, що потяг за допомогою магнітного поля "піднімається" над шляхами. Перші потяги, побудовані за таким принципом з"явилися ще у 1980-х роках.
Найбільш відомою є траса завдовжки всього у 30 кілометрів, що сполучає шанхайський аеропорт Пудун з основною частиною міста, повідомляє РІА Новости.
Коментарі