Про це заявляють в Київміськадміністрації після зустрічі з американськими інвесторами. За словами чиновників, бізнесмени із США самі запропонували побудувати в столиці наземну електричку або легке наземне метро. Незабаром буде створена робоча група, яка вивчить досвід монорельсових споруд у декількох містах СНД (зокрема, в Москві).
"Бюджетну частину на себе беруть інвестори, американці готові вкласти в проект 1 млрд. доларів", - заявив перший зампред КМДА Денис Басс. За словами Басса, перше півколо (Троєщина - Святошин) планують будувати саме з використанням монорельсу. Першу сучасну електричку пообіцяли презентувати протягом року. Назвали і переваги проекту - монорельсові залізні шляхи розташовані таким чином, що не заважають руху міського транспорту і, відповідно, не створюють заторів. Крім того, ці наземні транспортні системи є екологічно безпечними, оскільки використовують електричне живлення, пересуваються майже безшумно, завдяки гумовим колесам, повідомляє "Сегодня".
Втім, не все так райдужно. Фахівці-транспортники говорять, що подібні дороги мають і низку недоліків - на практиці, часто, подібні потяги рухаються досить повільно, не можуть впоратися з великими пасажиропотоками і якщо потяг застрягне де-небудь в дорозі, пасажири не зможуть залишити вагон, оскільки монорельс йде спеціальними рейками, що знаходяться на великій висоті. Окрім цього, утримувати монорельс досить-таки дорого - наприклад, в Москві, де існує монорельс, він досі є збитковим, повідомляє ForUm.
Коментарі