Першим кроком в цьому напрямі були спроби легалізовувати рекламу горілчаних напоїв в заборонений час через рекламування горілчаних брендів і слоганів, що також, по суті, є порушенням закону.
"Останнім часом йдеться про фактичну легалізацію в Україні прямої реклами горілчаних виробів на центральних телеканалах", - підкреслює Томенко. На його думку, подвійний цинізм такої ситуації полягає в тому, що один і цей же телеканал транслює соціальну рекламу Президента про захист дітей, материнства і дитинства, а після неї - рекламу пива і російської горілки.
Томенко є автором законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реклами" N1044 від 11 квітня 2007 року. Законопроект забороняє рекламу тютюнових виробів, алкогольних і слабкоалкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об"єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, алкогольні і слабкоалкогольні напої, засобами зовнішньої реклами. Верховна Рада України V скликання вже прийняла такі зміни в другому читанні, повідомили ЛІГАБізнесІнформ.
Коментарі
1