Винуватцем інциденту став пілот літака бізнес-авіалінії Challenger CL 60, що порушив вказівки диспетчера. Екіпаж Challenger CL 60, що виконував рейс по маршруту Внуково- Цюріх, після зльоту отримав дозвіл диспетчера набрати висоту 1 тис. 800 метрів. Також пілотові було повідомлено про те, що одночасно на посадку повинен був заходити стрічний Boeing-757.
Проте екіпаж Challenger порушив вказівку диспетчера і, не дивлячись на неодноразові команди із землі, продовжив набір висоти, піднявшись до 2 тис. 70 м. В результаті у стрічного Boeing спрацювала система попередження зіткнення в повітрі.
Завдяки діям диспетчерів обидва повітряні судна змогли розійтися на стрічних курсах з бічним інтервалом 5 км. з різницею по висоті 120 метрів.
У державній корпорації по організації повітряного руху відзначили, що випадки, пов"язані з неправильним заняттям літаками висот, заданих диспетчерами, стали серйозною проблемою за останній рік на тлі зростання інтенсивності повітряного руху. www.segodnya.ua
×
Коментарі