Тим часом, джерело в південнокорейському уряді на умовах анонімності повідомило, що танкер перевозив 260 тисяч тонн нафти, повідомляє AP.
Нагадаємо, що остання аварія з витоком нафтопродуктів на території СНД сталася на початку листопада. За один день в Азовському і Чорному морях затонули чотири судна, шість - сіли на мілину. З танкера "Волгонефть-139", що розламався, в море вилилося близько двох тисяч тонн мазуту, а на затонулих сухогрузах знаходиться близько семи тисяч тонн сірки. Це наблизило Чорне море до стану екологічної катастрофи.
У серпні минулого року японський танкер Bright Artemis, що перевозив 250 тисяч тонн нафти, зіткнувся в Індійському океані з вантажним поромом Amar, який потерпав. В океан вилилося 4,5 тисячі тонн нафти. Команда танкера прийняла екіпаж порома, який після зіткнення почав горіти.
У листопаді 2002 року, в результаті найстрашнішої в історії Іспанії екологічної катастрофи, однокорпусний танкер "Престиж", що перевозив 77 тисяч тонн нафти, розколовся на дві частини і затонув в 150 милях від узбережжя Галісії. В результаті були забруднені більше 1000 іспанських і французьких пляжів, а місцевій риболовецькій промисловості було завдано важкого удару. За даними іспанської влади, незважаючи на зусилля інженерів за допомогою спецтехніки повністю усунути витік нафти із затонулого на глибині 4000 метрів судна не вдалося. До 2003 року, за рік після катастрофи, в море вилилося 63 тисячі тонн нафти. NEWSru.com.
×
Коментарі