вівторок, 29 квітня 2008 17:53

Світ затопила мода на "шоп-фітнес"

Шаленою популярністю у світі користується новий вид фітнесу - шопінг-ходьба. Цей вид спорту називаєтся мallercise, що можна перекласти, як "моціон у торговому центрі". Він суміщає спортивну ходьбу з розгляданням вітрин.

Потрібно ходити швидкою ходою по торгових центрах, підніматися по сходах і ескалаторах, а заразом трішки поглядати на вітрини. У США і Канаді цей вид фітнесу настільки сподобався людям, що виробники взуття тепер пропонують спеціальні туфлі - mall-walker shoes з "підошвами особливої шорсткості, щоб не посковзнутися на гладенькій підлозі торгових центрів", повідомляє InoPressa.

Любителі цього виду фітнесу підкреслюють: "шопінг-ходьба" хороша вже тим, що в торгових центрах пішоходові не заважає ні транспорт, ні погода, ні можливі грабіжники. За 30-хвилинний сеанс енергійної ходьби, що включає штурм сходів і короткі пробіжки, можна спалити близько 200 калорій.

У Великобританії організована шопінг-ходьба почалася, наприклад, з торгового центру White Rose в Лідсі, де з 2003 року кожен ранок у будні збираються групи любителів. Спочатку шопінг-ходьбою там займалися в рамках програми "Здоров"я для всіх у Південному Лідсі" (SLHFA) і загальнонаціонального проекту "Ходьба - шлях до здоров"я". Зараз шопінг-ходьбою займаються там у середньому по 60 осіб на тиждень, причому багато - за порадою лікаря.

У лютому манчестерський Trafford Centre організував програму шопінг-ходьби спільно з відділом розвитку спорту і охорони здоров"я Треффордського міської ради. Особистий тренер Нхайлін Хуссейн кожен недільний ранок водить учасників по маршруту, прокладеному в торговому центрі. При цьому учасники повинні бути озуті в кросівки MBT ("Технологія босих масаїв"), призначені для поліпшення постави.

Фізіологи з канадського Університету Калгарі досліджували наслідки восьмитижневої програми шопінг-ходьби для здоров"я і хорошого самопочуття. Як виявилось, через два місяці занять учасники проходили довший шлях і скинули вагу в порівнянні з початком. Можливо, ще важливіше, що вони займалися цим видом фітнесу охоче: 63% учасників займалися шопінг-ходьбой по три, якщо не більше, дня в тиждень.

Середній вік учасників експерименту в Калгарі складав 66 років. Це навело дослідників на висновок, що даний вид фітнесу ідеально підходить "літнім людям, яким потрібне безпечне рівне місце для ходіння, щоб поліпшити функціональну рухливість суглобів, підтримати себе у формі і підвищити відчуття самостійності".

Згідно з іншим дослідженням, проведеним у Канаді, торгові центри стоять на другому місці за популярністю для любителів ходьби у віці 45 років і старше, причому жінки частіше вибирають їх для розминки, ніж чоловіки.

Можливо, незабаром навіть супермаркети за сумісництвом стануть фітнес-центрами. Розроблений високотехнологічний візок, який перетворює звичайний похід за покупками в необтяжливе заняття на тренажерах.

За типовий 40-хвилинний візит до супермаркету покупець спалює близько 150 калорій (якщо, звичайно, ходить досить швидко, а потім несе пакети до свого автомобіля), але середньостатистична людина, штовхаючи візок "Стрункість" протягом тих же 40 хвилин, якщо поставити регулятор опору на 7-балльную відмітку (максимум - 10 балів), спалить 280 калорій, що еквівалентно 20-хвилинному запливу. Мережа Tesco вже випробувала цей візок у своїх магазинах пару років назад, і тепер схожим устаткуванням зацікавилися інші мережі супермаркетів, повідомляє NEWSru.ua.

Зараз ви читаєте новину «Світ затопила мода на "шоп-фітнес"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі