середа, 04 березня 2015 13:54

Сьогодні фалоімітатор, завтра - пістолет: соцреклама про важливість правильного зберігання зброї
4

Американська організації з безпеки зброї Evolve спільно з креативним агентством McCann New York нещодавно запустила геніальну за своїм задумом рекламну кампанію, в якій простою мовою розповідається про серйозну небезпеку, яка чатує на тих, у чиїх будинках зберігається зброя.

Серія провокаційних постерів, на кожному з яких розміщено напис: If they find it, they'll play with it ("Якщо вони знайдуть їх, то будуть з ними грати"), закликає батьків серйозно поставитися до безпечного зберігання зброї вдома. На плакатах глядач бачить дітей, що грають з тим, що зазвичай дорослі намагаються тримати від своїх чад подалі.

Презервативи, фалоімітатори, відвертий одяг, прокладки, різні еротичні пристосування - все стає іграшками в невинних дитячих руках. І якщо залишати секс-іграшки на видних місцях здається неприпустимим для будь-яких розсудливих батьків, то проблему безпечного зберігання зброї, як виявилося, вирішили не всі американці. Творці кампанії сподіваються, що після перегляду подібного роду постерів і роликів, люди стануть обачнішими.

Зараз ви читаєте новину «Сьогодні фалоімітатор, завтра - пістолет: соцреклама про важливість правильного зберігання зброї». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі