Рекламний ролик N 5 theFilm, в якому Ніколь представляє обличчя парфюмерного бренду ChanelNo. 5, дому моди "Шанель" став найдорожчим в історії бізнесу. Загальна вартість однієї хвилини чотирьоххвилинного ролика оцінюється в 11 мільйонів доларів. Ніколь отримала за своє обличчя найвищий в історії реклами гонорар - за участь в зйомках їй було заплачено 3,71 мільйона доларів, тобто по 928 тисяч доларів за хвилину, повідомляє РІА "Новости".
Кідман фігурує в списку багатих знаменитостей за версією журналу Forbes (у 2005 році її дохід був оцінений в 14,5 мільйона доларів). Вона зайняла друге місце в списку найдорожчих актрис за версією журналу People в 2005 році (середня вартість участі Ніколь у фільмі була оцінена в 16 мільйонів доларів).
Хоча відомо, що з Кідман можна торгуватися - вона погоджується грати і за мінімальну акторську ставку при участі в малобюджетних постановках.
На третьому місці по низькій інвестиційній окупності опинився перший чоловік Кідман Том Круз, "віддача" якого складає 4 долари на 1 долар вкладень. Такий же фінансовий результат продемонструвала Кемерон Діас, можливо, найбільш високооплачувана "зірка" Голлівуду, гонорари якої в період з червня 2006 по червень 2007 року склали 50 мільйонів доларів.
"Низьку рентабельність" Forbes також зафіксував у Дженніфер Гарнер, Дженніфер Лопес, Ніколаса Кейджа, Дрю Беррімор, Кейт Бланшетт, Уїлла Феррелла, Джима Керрі. Проте вона щонайменше в три-чотири рази вище, ніж у Кідман.
При складанні свого рейтингу Forbes брав в розрахунок три останні фільми за участю "зірок", що вийшли на великий екран до 1 січня 2008 року.
Коментарі