понеділок, 22 червня 2020 18:54

Скільки грошей закатали в асфальт і чому блокують реформу габаритно-вагового контролю?

Скільки грошей закатали в асфальт і чому блокують реформу габаритно-вагового контролю?
Через незадовільний стан автошляхів Україна втрачає 3-4% ВВП - Давидюк. Фото: Reuters

40% фур, що їздять українськими дорогами, перевантажені. Щороку Україна виділяє 2 мільярди гривень ремонт автошляхів, які розбивають перевантажені вантажівки.

Через незадовільний стан автошляхів країна втрачає 3-4% ВВП. Про це написав у Facebook український політолог Микола Давидюк.

За його словами, величезна кількість ДТП трапляється саме через те, що водій втратив контроль над вантажівкою й вона не змогла вчасно загальмувати. Або через те, що хтось об'їжджав вибоїну, зроблену фурою.

"Реформу габаритно-вагового контролю роками блокували, тому що це "золоте дно", на якому можна збагатитися. І сьогодні замість того, щоб підтримати реформу Криклія, який взявся за цю галузь і вступив у боротьбу з корупцією — ходять розмови про ліквідацію Укртрансбезпеки", - зазначив він.

Давидюк зазначає, по всій території України має бути цілодобовий контроль, а не 8 годин на день, як було раніше, збільшення кількості вагових комплексів, встановлення комплексів Weigh-in-Motion та автоматизація процесів.

Політолог закликає підтримати міністерство в боротьбі зі "схематозами" й максимально мінімізувати людський фактор та автоматизувати систему.

Зараз ви читаєте новину «Скільки грошей закатали в асфальт і чому блокують реформу габаритно-вагового контролю?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі