Згідно опублікованим в суботу офіційних розцінок ТОВ "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія (ICTV)", найнижчі розцінки - в будні дні, з 4 по 31 серпня, в період з 2.00 до 6.00 годин за київським часом (вартість - 13,55 грн.). В той же час, з 1 по 28 вересня ціна секунди ефірного часу для політагітації в цьому інтервалі часу складає вже 20,33 грн.
Найдорожчий час - в прайм-таймі (4-31 серпня - з 20.00 до 23.00 - 406,54 грн, з 1 по 28 вересня - 609,82 грн).
Всі ціни вказані з урахуванням ПДВ. Розцінки у вересні вище серпневих в середньому в півтора рази.
Основні активи ICTV належать українському бізнесменові Віктору Пінчуку.
Ціни на розміщення політичної агітації на "5-му каналі" значно нижче. Так, згідно офіційного повідомлення, в ефірі "Телерадіокомпанії НБМ", яка працює з "5-м каналом", секунда політреклами коштує від 32,46 грн до 107,04 грн. Аналогічні розцінки в телерадіокомпанії "Експресс-інформ", яка також входить в медіа-холдинг представника "Нашої України" Петра Порошенка.
Столичні телеканали "Сіті" та "Кіно" встановили наступні розцінки на передвиборчу агітацію: від 24,34 грн. до 45,64 грн. ("Сіті"), до 26,40 грн.-52,74 грн/секунда ("Кіно").
Радіостанція "Наше радіо" готова розміщувати в своєму ефірі політрекламу за ціною 1020,10 грн за хвилину. У ТРК "Дивосвіт" хвилина ефіру коштує 136,65 грн.
"Новий канал", який раніше входив в медіа-холдинг Пінчука, оприлюднив свої розцінки - від 3,2 грн. за секунду до 720 грн, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Коментарі