понеділок, 04 червня 2007 19:08

Рекламу пива заборонили за порушення сімейних цінностей

Федеральна антимонопольна служба Росії визнала телевізійну рекламу пива "ПІТ" що порушує вимоги закону "Про рекламу".

Рекламодавцеві - ТОВ "Хейнекен Комерційний Сервіс" - ФАС видала розпорядження про припинення порушення.

На думку експертів ФАС, "в ролику просувається і закріплюється тип чоловічої поведінки, що припускає відверту зневагу сімейними обов"язками, відповідно, в ролику використовується образ поведінки, образливий для сім"ї в цілому, а також для сімейних цінностей, що оберігаються в суспільстві".

Йдеться про рекламу, де твердження "89 відсотків чоловіків не вважають себе винними ні в чому, ні в чому" супроводжується відеорядом, що відображає наслідки різного роду дій (за сенсом ролика - чоловічих), що порушують домашній затишок і порядок: брудні сліди на килимі, зіпсована футбольним м"ячем клумба з квітами, порожній холодильник з крихітними шматочками якихось харчів, повідомляє Лента.ру.

Зараз ви читаєте новину «Рекламу пива заборонили за порушення сімейних цінностей». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі