"18 млн літрів хочемо продати в Україні цього року", - сказав вона.
За її словами, у 2006 році в Україні було продано близько 14 млн літрів "Боржомі", а цього року планується 30% зростання продажів.
Сегмент преміальних вод в Україні, як відзначила Глотова, складає 2,5% від спільного ринку мінеральних вод. "Боржомі" у цьому сегменті займає частку 68%. У цілому, на ринку України (у літрах) "Боржомі" займає частку в 0,9%, а в 2007 році компанія планує її збільшити до 1,2%-1,3%.
У грошовому еквіваленті компанія планує зайняти цього року близько 4%-5% ринку України.
При цьому Глотова уточнила, що збільшення частки "Боржомі" на українському ринку здійснюється не за рахунок витіснення конкурентів, а за рахунок розвитку самого сегменту преміальних мінеральних вод в Україні.
За матеріалами Українські новини
Коментарі