Як повідомили в прес-службі КП, на даний момент в метрополітен надходять звернення киян з проханням зменшити швидкість руху поїздів при в"їзді на станцію. На думку заявників, це допоможе запобігти нещасним випадкам з людьми, які з різних причини опинилися на колії. У зв"язку з цим в метрополітені відзначають: рух поїздів в метрополітені організований згідно нормативам і з урахуванням пасажиропотоків на лініях залежно від часу."Швидкість руху поїздів також регламентована і безпосередньо залежить від виконання графіка руху поїздів на лінії в цілому. На під"їзді до станції поїзд уповільнює рух, знижуючи швидкість, а на станції рухається в режимі гальмування... Машиніст кожну мить готовий екстрено загальмувати поїзд. Проте фізичні закони руху ні на землі, ні під землею ще ніхто не відмінив. Саме вони вносять своїх корективи в гальмівний відрізок шляху, якого зазвичай і не вистачає, щоб уникнути зіткнення", - відзначили в прес-службі.
Щодо подачі машиністом звукового сигналу при в"їзді на станцію, в КП відзначили, що це відбувається "тільки у випадках, коли необхідно привернути увагу пасажира до небезпеки або коли існує реальна загроза життю пасажира"."Дотримання чіткого графіка руху поїздів при перевезенні пасажирів - одне з основних завдань метрополітену. Зниження швидкості поїздів на практиці означає збільшення часу руху поїздів і, як наслідок, зменшення кількості перевезених пасажирів. Так, якщо зменшити швидкість руху поїзда на 1км/год, то щодоби метрополітен перевозитиме на 40 тисяч пасажирів менше, ніж перевозить сьогодні.... На жаль, такі зміни проблем не вирішать, швидше - навпаки, додадуть нових. Враховуючи той факт, що пасажиропотік постійно зростає і навантаження на пересувний склад збільшується, особливо в години пік, зменшення кількості поїздів спричинить до істотного погіршення умов перевезення пасажирів. У подібній ситуації метрополітен буде не в змозі перевезти всіх охочих", - підкреслили в прес-службі.
Нагадаємо, перші станції "Київського метрополітену" були відкриті в 1960 році. За 47 років в Києві побудовано три лінії метро протяжністю 56,5 км., на яких розташовано 45 станцій. Пасажирообіг метрополітену складає близько 2,3 млн. чоловік в добу. До 2012 року в Києві планується відкрити 20 нових станцій метро. В результаті, протяжність ліній підземної залізниці збільшиться на 20 км., повідомляє ЛігаБізнесІнформ.
Коментарі