Реформи не відбулися там, де "післямайданна" влада намагалася залишити змогу ручного керування інституціями.
Про це в інтерв'ю журналу "Країна" говорить експерт з управління Андрій Андрушків.
"Така доля спіткала реформу судової системи, прокуратури, Центральних органів виконавчої влади.
Проте відбулася реформа ОСББ, децентралізація. Утворилася потужна інституція - Національна служба здоров'я України. Платить лікарням за надані українцям медичні послуги, а не ліжкомісця. Прийняли зміни до законів про вищу та шкільну освіти. Реалізація цих нововведень потребує інвестицій і часу", - каже експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Парламентська республіка: чи може Зеленський втратити повноту влади
Не відбулося ключової реформи - державної служби, наголошує він.
"Радянський чиновник, який служив комуністичній партії, не почав служити народові, але виховав собі молодих послідовників. Знижується спроможність влади на місцях керувати через апарат посадовців і впроваджувати державну політику. Низька зарплата з одного боку, а з другого - незрозуміло, чиї накази виконувати. Відсутність сталої державної політики. Все це творить хаос, який ми бачимо", - додає управлінець.
Повне інтерв'ю з Андрієм Андрушківим читайте у журналі "Країна" від 24 вересня.
Статтею 6 Основного Закону держави прямо передбачено, що "державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України".
Коментарі