Серйозні проблеми продовжують приголомшувати Хітроу десяту доба поспіль. Раніше керівництво аеропорту оголосило, що всі поломки усунено, і служби п"ятого терміналу увійшли з сьогоднішнього дня в штатний режим обслуговування пасажирів. Проте нормальна робота новітнього терміналу тривала всього кілька годин. Услід за цим трапилася нова аварія електронної системи обробки і реєстрації багажу.
Нагадаємо, початок роботи п"ятого терміналу Хитроу супроводжувався безпрецедентним хаосом, що створився внаслідок нездатності служб з обробки вантажів впоратися з потоком багажу. В результаті в Хітроу утворився завал із майже 30 тис втрачених валіз і сумок. Спеціальні служби зараз ведуть їх розбір і намагаються повернути пасажирам.
Хаос у Хітроу тим більше вражає, що в урочистій церемонії відкриття п"ятого терміналу 14 березня брала участь сама королева Єлизавета II, а також близько 800 людей, серед яких, - сотні працівників нового терміналу і його будівельників.
Компанія ВАА, яка керує британськими аеропортами, заявляла, що новий термінал корінним чином змінить рівень обслуговування пасажирів.
Будівництво терміналу тривало шість років й обійшлося в 4,3 млрд фунтів стерлінгів (близько 8,6 млрд доларів). Проте вже на п"ятий день так званого "фунціонування" аеропорту фінансові втрати від неполадок в терміналі складають не менше 50 млн доларів, повідомляє ИТАР-ТАСС.
Коментарі