Кампанія на підтримку Київського міського глави Леоніда Черновецкого була зіпсована всього через одне слово. При чому самі ж кияни змінили в рекламному гаслі це саме слово. Таким чином невідомі громадяни Києва перетворили пропаганду КМДА на абсурд.
Pекламні плакати з гаслом "Мер всіх киян" з"явилися на вулицях столиці за ініціативою Київської міської державної адміністрації і газети "Хрещатік": таким чином команда Черновецкого намагалася поліпшити імідж мера.
Але таке гасло проіснувало недовго. Невідомі активісти заклеїли у всьому місті слово "киян". Замість нього з"явилося - "марсіан". Схожий колір і шрифт модифікованого напису зробили сентенцію "Мер всіх марсіан" новим гаслом PR-кампании Черновецкого, повідомляє "Кореспондент"
×
Коментарі