Таку інформацію обнародувала виконавчий директор Інституту економічних досліджень і політичних консультацій, керівник проекту "Дослідження ділової думки" Оксана Кузяків.
- У 2007 році середній розмір хабарів, згідно з даними нашого дослідження, виріс в порівнянні з 2006 роком: з 3,6% до 4,2% від річного об"єму продажів. Цей показник ще не досяг свого значення, яке було найбільшим в 2004 році, - сказала Кузяків з посиланням на дослідження, яке проводили в підприємницьких колах у квітні-травні 2007.
За її словами, тенденція зі збільшення розмірів хабарів зберігається.
Експерт також пояснила, що усереднений розмір хабарів був найбільшим в 2004 році, коли існували чіткі тарифи на відповідні послуги і висока гарантія досягнення мети за допомогою хабарів. При цьому, за її словами, не дивлячись на зростання розмірів хабарів в 2006 році - такі витрати все ще не приносять гарантованого результату і залишаються досить ризикованим капіталовкладенням.
Разом з тим, за словами Кузяків, український бізнес адаптувався до хабарів, і не розглядає їх як істотну перешкоду для розвитку, передає Интерфакс.
Коментарі