Сезон "весна-літо 2008", видно, пройде під егідою класики. 40-річні королеви модного світу знов займають свій "престол". Важко сказати, що спонукало відразу декілька крупних будинків моди звернутись до послуг "старих" моделей, проте факт залишається фактом - в сезоні обкладинки глянцевих журналів пістрявитимуть зображеннями ікон стилю 90-х: Стефані Сеймур, Клаудії Шиффер, Єви Герцигови та інших старожилок модельного бізнесу.
Одним з показників інтересу стала реклама нової колекції Louis Vuitton, представлена місіс Сеймур, Кемпбелл, Шиффер і Герцигови.
Якщо Наомі Кемпбелл в нинішньому році вже встигла потрапити у ряд скандалів, то 38-річна Клаудія Шиффер працює не покладаючи рук. Цього сезону топ-модель не тільки красується в рекламі Salvatore Ferragamo, але і на індивідуальне запрошення Карла Лагерфельда є обличчям Chanel.
Не відстає від Шиффер і 39-річна американська супермодель Крісті Тарлінгтон. Виконуючи одночасно роль молодої мами, Крісті є обличчям весняної рекламної кампанії Escada.
Марки Roberto Cavalli і Chopard зупинили свій вибір на 35-річній Єві Герцигові, а Valentino віддав перевагу 35-річній актрисі і супермоделі Шалом Харлоу.
За словами представника одного з модельних агентств, ці жінки не просто вічні, вони справжні зірки, тому що вони - це вони. Рекламщики знають, що так вони можуть підняти бренд на новий рівень, повідомляє ММR.
Коментарі