понеділок, 18 жовтня 2021 17:33

Мережа супермаркетів Lidl прокоментувала свій вихід на український ринок

Мережа супермаркетів Lidl прокоментувала свій вихід на український ринок
Німецька мережа супермаркетів Lidl присутня у 30 країнах світу. Фото: Unsplash

Німецька компанія Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, прокоментувала можливий вихід на український ринок.

У компанії наразі не готові говорити про потенційне розширення, йдеться у відповіді на запит видання "Бабель".

"Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку, а також потенціал клієнтів. Наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття. Ми цінуємо прозору та надійну комунікацію, тож триматимемо в курсі подій своїх співробітників та інші зацікавлені сторони у разі необхідності", — повідомили там.

16 жовтня німецьке видання Lebensmittel Zeitung повідомило із посиланням на внутрішні документи компанії, що мережа супермаркетів Lidl планує вийти на український ринок. У компанії навіть призначили головного менеджера в Україні, де Lidl нібито планує конкурувати з АТБ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали міжнародні бренди, яких не вистачає в Україні

Lidl — німецька мережа супермаркетів, що присутня у більшості країн Європейського Союзу, а також розвивається на ринках Австралії і США. Мережа Lidl включає понад 10 тис. магазинів по всьому світу та постійно намагається вийти на нові ринки.

У жовтні компанія дебютувала у Латвії, де відкрила 15 супермаркетів. Також мережа діє у Швеції, Австрії, Чехії, Іспанії, США, Франції і Великій Британії. Однак найбільше точок у неї в Німеччині - близько 3,2 тис., де працює більш як 90 тис. осіб.

Зараз ви читаєте новину «Мережа супермаркетів Lidl прокоментувала свій вихід на український ринок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі