Інспектори ДАІ почали свій рейд на станції метро "Лісова". Перший же перевірений автобус - N332 - виявився порушником. На колесі автівки глибокий поріз - при такій спеці це особливо небезпечно, адже шина може лопнути на ходу.
Через декілька хвилин стався ще один інцидент: правоохоронці виявили, що додаткові сидіння перекривають запасний вихід в салоні маршрутки рейса N403 .
В автобуса 441-го маршрутки одне з коліс протерте до дірок - з протектора виглядали шматки дроту.
"Тут колесо не те що лопнути, а вибухнути може!" - попереджає інспектор Олександр Гусак, а потім звертається до водія: "Ти хоч знаєш, що небезпечно так людей возити?"
"Знаю, - байдуже відгукується водій Сергій. - А що робити - на нових колесах господарі економлять".
Поки водій знімав номери, інспектори помітили, що з мікроавтобуса тече масло. І це при тому, що машину перевіряв перед роботою технік АТП.
"Найчастіші порушення маршрутників - перевищення швидкості, порушення правил маневрування і всілякі технічні несправності автобусів", - говорить замначальника управління ДАІ Києва Олександр Підшморга. "Всього за 10 днів акції ми притягали до адміністративної відповідальності 2200 перевізників. Цифри вражають: 5 нетверезих водіїв, 280 проїздів на червоне світло, 416 порушень правил посадки-висадки пасажирів, 789 несправних автобусів."
"Подібні проблеми зараз по всій Україні. Ось тільки пасажири навіть не здогадуються, що щодня, добираючись на роботу, вони ризикують власним життям", - резюмує автоінспектор.
За матеріалами Комсомольська Правда-Україна
×
Коментарі