Холдинг "Проф-медіа" придбав 100% акцій компанії Wayfarer Media Limited, яка володіє телеканалами "MTV Росія" і "VH1 Росія", за $360 млн.
"Придбання "MTV Росія" доповнює наші існуючі проекти і дозволяє нам охопити новий сегмент привабливою для провідних рекламодавців молодої і активної аудиторії", - прокоментував операцію генеральний директор холдингу "Проф-медіа" Рафаель Акопов.
"Проф-медіа" володіє мережею ТБ-3 і телеканалом "2х2", газетами "Комсомольська правда", "Радянський спорт", "Експрес-газета", "Белгазета", ІД "Афіша", радіостанціями "Авторадіо", "Енергія", "Гумор FM", а також мережею кінотеатрів "Синема-Парк" і кінокомпанією Central Partnership. "Проф-медіа" також належить 54,8% акцій Rambler Media Ltd.
До цієї операції 53% акцій Wayfarer Media належало MTV Networks International (MTVNI), підрозділу американської компанії Viacom, 42% володів фонд Russia Partners, 5% - Європейський банк реконструкції і розвитку.
"MTV Росія" здійснює ефірне віщання на телеаудіторію в 35 млн. домогосподарств через мережу з 21 власної станції і близько 650 партнерів, а також операторів кабельного і супутникового віщання. Телеканал "VH1 Росія", обхват аудиторії якого складає 14 млн. домогосподарств, переважно транслюється в мережах операторів кабельного телебачення.
Згідно дослідженню TNS Gallup Media, в 2006 році російська ефірна аудиторія (у сегменті 11-34 років) телеканалу "MTV Росія" складала 2,6%, повідомляє Newsru.com.
Коментарі