Страйк загрожує стати найсерйознішим випробуванням для уряду і, перш за все, для президента Ніколя Саркозі, оскільки саме він є ініціатором реформи "спеціальних пенсійних режимів", проти якої виступають страйкуючі. Особливо небезпечним для властей є намір транспортників продовжувати акцію доти, поки вони не доб"ються поступок від уряду.
За попередніми даними Національного управління залізниць, із 700 передбачених розкладом рейсів високошвидкісних експресів буде забезпечено лише 90. У більшості своїй припинять рух регіональні потяги, приміські електрички, особливо в Паризькому регіоні. Майбутньої ночі внутрішнє залізничне сполучення в країні буде припинено.
Дирекція паризького метро очікує повного припинення руху 14 листопада, така ж ситуація очікується на автобусних маршрутах французької столиці. За прогнозами, втрати тільки від дезорганізації вантажних перевезень перевищать 100 млн євро.
В середу до транспортників приєднаються енергетики - працівники госмонополій Electricite de France і Gaz de France. Можливе тимчасове відключення електрики у ряді регіонів.
У Германії профспілка німецьких залізничників також оголосила про тотальний страйк машиністів як на вантажних, так і на пасажирських лініях. 13 листопада глава профспілки машиністів локомотивів Німеччини Манфред Шелль оголосив, що опівдні за місцевим часом будуть зупинені всі вантажні потяги, а в ніч на четвер - пасажирські поїзди дальнього і приміського сполучення.
Обіцяно, що акцію буде припинено в ніч на суботу.
Машиністи локомотивів вимагають збільшення зарплати на третину і окремої від інших залізничників тарифної угоди. Менеджмент Deutsche Bahn виходить з того, що машиністам і без того живеться непогано - їхній середній річний заробіток перевищує 26 тисяч євро. А цей показник навіть дещо вище середнього по країні для працівників порівнянних професій.
До суперечки в Deutsche Bahn, контрольний пакет акцій якого поки що належить федеральному центру, підключився уряд. Міністр транспорту Вольфганг Тірзе застеріг страйкуючих від можливих наслідків одночасного припинення вантажного і пасажирського сполучення.
У Германії тим часом обсяг вантажоперевезень залізницею неухильно зростає. Із січня по вересень цей показник збільшився на 5,6%, досягнувши 271 млн тонн, повідомляє NEWSru.com.
Коментарі