четвер, 31 січня 2008 13:58

Через страйк сценаристів американські телеканали втратили чверть аудиторії

Телеканали США втратили майже чверть своєї аудиторії через страйк Гільдії сценаристів. Керівництво телеканалів побоюється, що глядачі, які залишилися без своїх улюблених програм, можуть вже не повернутися до екранів телевізорів, передає The Times.

Аналітики дослідницької компанії Nielsen виявили, що тижнева аудиторія телеканалів скоротилася на 21 відсоток у порівнянні з аналогічним періодом початку телесезону 2007 року. Ряд каналів, які припинили показ багатьох популярних телесеріалів і телешоу через відсутність сценаріїв, втратили до 50 відсотків своєї цільової аудиторії.

Страйк вже призвів до зупинки роботи над цілим рядом кінофільмів. Без роботи залишилися тисячі працівників кіностудій, а рівень безробіття в Голлівуді сягнув максиммуму за останні 20 років. Усе це, за найскромнішими підрахунками, обійдеться кіно- і телестудіям США в сотні мільйонів доларів. Крім того, була скасована церемонія вручення "Золотого глобуса".

У січні 2008 року Гільдія сценаристів повернулася до переговорів з Альянсом продюсерів кіно- і телефільмів про умови нової трудової угоди. Передбачається, що для 12 тисяч сценаристів, чиї інтереси представляє Гільдія, це може стати першим кроком до завершення багатомісячного страйку, який почався в листопаді 2007 року.

Гільдія сценаристів, яка кожні три роки укладає з Альянсом нові трудові угоди, вимагає збільшити відрахування авторам від продажу фільмів в Інтернеті, повідомляє Lenta.ru.

Зараз ви читаєте новину «Через страйк сценаристів американські телеканали втратили чверть аудиторії». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі