За допомогою коміксів церква хоче розповісти молоді, що життя ченців і священиків не нудне і монотонне, як це прийнято вважати, а не менш цікаве, ніж у миру. Для цього на плакатах зобразили ченців, що грають в більярд або займаються веб-серфінгом.
Крім постерів, в рамках цієї кампанії запущений сайт Calledtoday.com, відвідувачам якого про героїв коміксів розповідають детальніше. Всі вони - молоді люди, що присвятили себе вірі.
Популярність церкви у Великобританії помітно знизилася за останні 15 років. В порівнянні з 1991 роком потік людей, готових присвятити своє життя служінню богові, скоротився удвічі. Лише після смерті Іоанна-Павла II інтерес до богослужіння трохи підвищився.
Рекламна кампанія націлена в першу чергу на дітей і молодь у віці від 10 до 20 з невеликим років. Як відзначає Пол Емберлі (Paul Embery) - голова департаменту по набору священнослужителів, саме в цьому віці майбутні священики вперше замислюються про те, щоб присвятити своє життя церкви, повідомляє Lenta.ru.
×
Коментарі