Згідно з результатами дослідження, близько 29% всього вуличного сміття доводиться на продукцію компанії McDonald"s, близько 18% - на Greggs, 8% доводиться на KFC і 5% - на Subway. Ще 26% сміття складає продукція кавових закладів, шашличних і компаній інших брендів.
Філ Бартон, глава компанії Keep Britain Tidy, що проводила дослідження, визнає і цінує заходи McDonald"s, Greggs, KFC і Subway, що приймаються ними для зменшення забруднення вулиць своєю продукцією, проте, стверджує, що їх недостатньо. Він закликає всі ресторани фаст-фудe зменшити кількість упаковки, пропонує компаніям понизити ціни для тих, хто залишається їсти в приміщенні, роздавати спеціальні флаєри покупцям, що повертають сміття, а також збільшити число сміттєвих корзин, пише Газета.Ru.
Коментарі