середа, 29 грудня 2010 13:06

Археологи кажуть, що знайшли найдавніші останки людини (ФОТО)

Група ізраїльських археологів виявила, можливо, найбільш ранні останки предків сучасної людини, передає ИТАР-ТАСС.

Вік знахідки, що представлена людськими зубами, налічує близько 400 тисяч років. Зроблене до цього відкриття останків Homo Sapiens на 200 тисяч років "молодше" за останнє.

Розкопки проводилися під керівництвом вчених з Тель-Авівського університету в печері в центральній частині Ізраїлю.

За словами археологів, для підтвердження думки вчених про приналежність знайдених останків предкам сучасної людини необхідно провести додаткові дослідження.

"Якщо наші припущення виявляться вірними, то це може докорінно змінити всю картину еволюції життя на землі", - підкреслили археологи.

Відповідно до сучасної наукової теорії, люди і неандертальці походять від спільних предків, які жили в Африці близько 700 тисяч років тому. Одні нащадки цих істот мігрували в Європу, там еволюціонували в неандертальців, які згодом вимерли. А інші залишилися в Африці і еволюціонували в Homo Sapiens, люди ж згодом розселилися по інших континентах.

Експерти з Кембріджського університету (Велика Британія) стверджують, що зроблене відкриття має важливе значення для науки. Однак говорити про те, що знайдені зуби дійсно належать Homo Sapiens, сучасній людині, поки передчасно, запевняють учені. За їхніми припущеннями, ці останки скоріше належать неандертальцям.

Але вчені вважають, що оскільки за розміром і формою знайдені зуби дуже схожі на зуби сучасної людини, правомірно говорити, що в печері Кассем, робота в якій йде ще з 2000 року, знайдені останки саме Homo Sapiens, передає BBC.

Якщо це вдасться довести, тоді вийде, що прабатьківщиною людства є територія сучасної Держави Ізраїль, заявив агентству AP керівник групи археологів Аві Гофер.

Дослідження фінансують уряд Іспанії, Американський музей природної історії, Ізраїльська наукова організація та благодійні товариства, повідомляє JTA.

Гофер упевнений, що учасники його команди знайдуть також черепи та кістки, адже відомо, що одних лише зубів часто недостатньо для визначення походження знахідки.

Зараз ви читаєте новину «Археологи кажуть, що знайшли найдавніші останки людини (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua