середа, 17 вересня 2008 16:11

Американська телекомпанія CBS почала рекламну кампанію на дахах (ФОТО)

 
Одна з найбільших американських телекомпаній CBS почала нову рекламну кампанію своїх розважальних програм: замість звичних білбордів промоутери почали використовувати дахи будівель, на яких зображені логотипи шоу, пише інтернет-видання Variety у вівторок, 16 вересня.

Як відзначає оглядач видання, даний рекламний трюк можливо допоможе CBS підняти рейтинги своїх програм, що останніми місяцями неухильно знижувалися.

Наприклад, пасажири літаків, що йдуть на посадку в LAX ( міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса - "Лента.ру"), тепер не можуть не помітити гігантське оголошення, що рекламує шоу "Приголомшливі гонки" (TheAmazingRace). Оголошення займає три дахи.

"Ми на вірному шляху", - заявив топ-менеджер CBS з маркетингу Джордж Швейцер, додавши, що компанія вже отримала величезну кількість захоплених відгуків від пасажирів з Лос-Анджелеса, повідомляє Lenta.ru.

Зараз ви читаєте новину «Американська телекомпанія CBS почала рекламну кампанію на дахах (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі