Головними тенденціями 2006 року стали – зростання продажів у дорожчому сегменті, а також часткова зміна смаків споживачів. За словами Сергія Калініна, генерального директора пивоварної групи "Сармат", в 2006 році сегмент "дорогого" пива збільшився на 60%, зайнявши в результаті 8% ринку, тоді як зростання продажів середнього цінового сегменту не перевищило і 5%.
Експерти ринку відзначають, що минулого року збільшилася кількість шанувальників міцного сегменту, споживання якого в 2006 році виросло на 15%.
Крім того, в 2006 році збереглася тенденція зростання частин ринку крупних виробників і відходу з ринку дрібних регіональних. За словами представника компанії "Оболонь" Оксани Пиріжок, в 2006 році крупні компанії сконцентрували в своїх руках 97% ринку, тоді як в 2005 році цей показник був 92%.
З середини 90-х пивоварний ринок України скоротився з 180 підприємств до 30. Дрібних виробників витіснила з ринку брендована і дешевша продукція, яку випускають лідери ринку.
Учасники ринку прогнозують, що наступного року зросте ціна на їх продукцію. Головні причини – підняття тарифів на воду і збільшення акцизного збору, вартості солоду.
- Вже сьогодні ціна солоду в світі збільшилася на 20-30%, і протягом року буде рости до 80-90% у порівнянні з 2006 роком, – сказала Оксана Пиріжок, пише "Дело".
Коментарі