Про це сказав начальник підприємства Петро Мірошников.
"(При можливому зниженні) виникає ціла низка проблем, які роблять питання зниження тарифів не тільки небажаним, але й просто неможливим", - сказав Мірошников.
Він пояснив, що у разі зниження вартості жетона з 2 до 1 гривні автоматично має підвищитись вартість разової поїздки в річному проїзному з 0,5 до 1 гривні, що в цілому зруйнує всю систему вартості проїзних.
Також зниження тарифу буде несправедливим щодо тих пасажирів, які вже купили за 365 гривень річні проїзні із закладеним тарифом в 0,5 гривні/поїздка, оскільки підприємство буде змушене обмежити термін дії річних проїзних півріччям або просити пасажирів доплатити ще 365 гривень.
"Уявляєте, який хаос це внесе в наші відносини з пасажирами?", - ремствує Мірошников.
Крім того, при зниженні тарифу підприємству доведеться компенсувати різницю тим пасажирам, хто платив 2 гривні/поїздка, а схеми компенсації, як і можливості у пасажира довести, що він платив і їздив за таким тарифом, не існує.
Якщо ж знижувати тільки разовий тариф, а в довгострокових проїзних залишати його на рівні 0,5 гривні/поїздка, то середній тариф становитиме 0,65-0,7 гривні/поїздка.
У такому разі, зі слів Мірошникова, підприємство опиниться практично в тій же ситуації, що була до підвищення, повідомляють Українські Новини
Коментарі
1