63-річний Володимир Мурашко помер за кермом "Деу Ланоса", коли їхав вул. Глибочицькою, Поділ.
9 вересня о 12.30 дня вишневий "ланос" Мурашка в"їхав у задній бампер джипа "лексус" на перехресті Глибочицької та Кудрявського узвозу. На місце пригоди з"їхалися більш як десяток даїшників, експертів-криміналістів та працівників прокуратури.
— Я стояв на трамвайній зупинці. Джип під"їхав до світлофора, за ним їхало таксі. "Ланос", не гальмуючи, в"їхав йому в зад. Машина після удару не зупинилася. Вона підняла капотом задню частину "лексуса" і проштовхала його ще з десять метрів уперед, аж доки джип виїхав на перехрестя. Автівка зупинилася, легковик ревів на повних оборотах, з-під капота йшла пара. Я підбіг, смикав водійські двері, вони заклинили. Потім відкрив, заглушив мотор. Пощупав пульс на руці водія, його не було. У чоловіка були відкриті очі й рот, губи посиніли. Руки були опущеними — не тримався ними за кермо, — розповідає "ГПУ" свідок аварії Олексій Василишин, 26 років.
Олексій узяв із підставки на лобовому склі мобільний водія. Знайшов там номер, позначений як "Внук". Зателефонував. Онук, кремезний молодик у синіх шортах і білій футболці, приїхав на Глибочицьку через 15 хв.
За хвилю після аварії до автівок підбіг лікар. Він їхав вулицею на "Тойоті РАВ-4". Опустив водійське сидіння з Мурашком, спробував дістати язика, що запав у гортань. Кілька разів ляснув чоловіка по щоках, аби привести до тями. "Швидку" та даїшників викликали перехожі.
— Лікарі оглянули водія. Сказали, що помер від серцевого нападу. Точну причину смерті встановлять на розтині, — каже "ГПУ" інспектор ДАІ.
Джипом керував 43-річний Олександр. Він їхав із двома колегами. За кілька секунд до аварії чоловік помітив у дзеркалі "ланос". Його кидало вулицею з боку в бік. За словами Олександра, склалося враження, "що водій їхав неадекватно".
— Вулиця була перевантажена транспортом, я першим підкочувався до червоного світлофора. Швидкість мав, напевне, кілометрів 5–6 на годину. Потім — різкий удар ззаду. Машину проштовхало метрів десять наперед, хоч я тиснув на гальма. Коли вийшов із авто, чоловікові вже надавали допомогу, — згадує він.
Якби джип не зупинив некерованого легковика, той виїхав би на перехрестя, де транспортний рух пожвавлений. Окрім того, за кілька метрів од місця пригоди розташована трамвайна зупинка.
У техпаспорті на "ланос" зазначено, що Володимир Мурашко має право керувати автівкою. Однак машина належить не йому, а жінці. Авто випущене з конвеєра 2006-го, куплене нещодавно, наїздило 3 тис. 800 км. На даху "деу" установлені "шашки", однак на них не зазначено телефону. Водій не працював в жодній з міських таксофірм. Рації у салоні не було. Таких неофіційних таксистів у місті називають ще "бомбілами".
Пошкодження "лексуса" від аварії — незначні. Легковик відірвав йому прикріплене ззаду запасне колесо, вигнув вихлопну трубу, змістив задній бампер.
— Жодних претензій до сім"ї померлого не маю. У людей горе сталося, — каже Олександр.
— Аби такого більше не трапилося, постав собі фаркоп, — порадив йому колега, з яким їхав.
Тіло Володимира Мурашка пролежало в автівці на перехресті 3 год. Стільки чекали машину з вул. Оранжерейної, де розташований міський морг. Вона забирає усіх загиблих на вулицях столиці. Розбитого "ланоса" забрав евакуатор, хоча машиною можна було керувати.
— Та ти що, сісти за кермо покійника?! Ніколи в житті сам такого не зроблю і тобі не раджу, — відповів молодий даїшник кореспондентові "ГПУ" на запитання, чому авто не відженуть своїм ходом.
У салоні Мурашка були дві ікони, зо 5 грн монетами та кілька паркувальних талонів. Радіо було налаштоване на хвилю "Люкс ФМ".
Коментарі
1