Із цього тижня у вагонах столичного метро демонструватимуть фотографії дітей, які потребують усиновлення.
Вісім фото показуватимуть на моніторах. Таку безкоштовну соціальну рекламу розміщуватиме компанія Медіа Сейлз Груп.
— Ідея була наша. Звернулися до міської адміністрації, аби нас підтримали й допомогли, — каже "ГПУ" Надія Невмержицька, 25 років, маркетолог компанії. — Нині відбираємо дітей із двох міських дитбудинків — "Берізки" й із дитбудинку ім. Городецького в селищі Ворзель.
Ролики крутитимуть у метро щогодини. На екрані кілька секунд показуватимуть фото дитини й інформацію про неї — ім"я, вік, чому та як опинилася в дитбудинку. Опишуть кількома словами характер. Вкажуть номер телефону, за яким можна отримати докладнішу інформацію про всиновлення.
Зі слів Миколи Кулеби, начальника служби мерії у справах дітей, в організації працюють професіонали. Вони оцінюватимуть можливості бажаючого виховати дитину-сироту.
Нині в столиці потребують усиновлення майже півтисячі дітей. За півроку прийняли в родини — 86. Усього в місті мешкає 2770 дітей-сиріт.
Коментарі