вівторок, 15 липня 2008 07:09

У метро крадуть рекламні баночки з-під "Пепсі"

Автор: фото: Андрій ШМАТОВ
  Ручка з муляжем-рекламою. У київському метро вважають, що пасажири зрізають рекламу ”на сувеніри”
Ручка з муляжем-рекламою. У київському метро вважають, що пасажири зрізають рекламу ”на сувеніри”

У вагонах метро за три тижні зрізали більшість ручок із вмонтованими банками з-під "Пепсі-коли". Із 6740 ручок зникли 4000. Про це "ГПУ" повідомила прес-секретар метрополітену Надія Шумак.

— Нашим пасажирам так сподобалася реклама "Пепсі-коли" у вагонах метро, що вони постійно її зрізають. Замовники реклами обурені таким вандалізмом. На місці зрізаних рекламісти вивішують нові, — розповідає Шумак. Вона припускає, що пасажири використовують їх як сувеніри.

Подібні до пивної кружки прозорі пластмасові поручні з"явилися в метро наприкінці червня. Усередині них рекламісти розмістили півлітрову жерстяну банку з-під "Пепсі-коли". Це муляж, напою в ній немає.

— Є й плюси того, що зривають поручні з "Пепсі". Люди приносять їх додому, показують друзям. Таким чином популяризують цей продукт, — каже "ГПУ" директор Асоціації зовнішньої реклами України Роман Паламарчук, 24 роки.

Зараз ви читаєте новину «У метро крадуть рекламні баночки з-під "Пепсі"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі