Підрядники компанії "Містобуд" зараз працюють у три зміни, щоб закінчити ділянку Подільсько-Воскресенського мосту через затоку Гавань до 1 листопада. Тоді від вул. Набережно-Хрещатицької до Московського мосту пустять автотранспорт.
— Жителі Оболоні отримають доступ фактично відразу на Хрещатик, — каже перший заступник голови КМДА Денис Басс. — Об"єкт також полегшить доступ до Троєщини.
Мер Леонід Черновецький у середу відвідав будівництво мосту. Витирає обличчя, скаржиться на спеку.
— Дорога майже готова, — говорить він. — Учора я обговорював будівництво у Кабміні, в терміни вкладемося.
Подільсько-Воскресенський міст скоротить дорогу від Оболоні до центру Києва на 4 км. Усього міст буде завдовжки 7 км, розпочинатиметься на Подолі, на вулиці Фрунзе біля "Київмлина", пройде над Рибальським островом, Дніпром, Трухановим островом, Десенкою, Горбачихою, Русанівськими садами і закінчуватиметься на Лівому березі в районі вулиць Стальського і бульвару Перова.
— Верхній ярус споруди відводять автомобілістам — тут буде шестисмугова магістраль, — кажуть у КП "Київавтодор". — Нижній призначається для метро.
Ще цього літа повинні розпочати монтаж основної перелітної споруди через Дніпро, яка з"єднає Рибальський і Труханів острови.
— Це найскладніший етап робіт, — заявляють у КП "Київавтодор". — Проліт через Дніпро має бути 350 метрів завширшки і 300 метрів — через Десенку. Проліт над Десенкою підтримують опори, а через Дніпро мусимо поставити арку. Вона буквально повисне над водою, бо річка тут глибока і судноплавна.
Підтримувати металеву конструкцію будуть лише опори на Рибальському і Трухановому островах. Щоб монтувати арку, закуповують спеціальний кран. Саму арку, яка проходитиме через увесь міст, куплять у Австрії.
Мер переконує, що дачі на Русанівських садах не заважатимуть будівництву.
— Ми зараз пропонуємо компенсацію. Більшість людей погоджується, — сказав Леонід Михайлович. — Загалом ми готові до судів.
Загальна вартість будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу складає понад 5 млрд грн. У бюджеті 2007 року на нього передбачено 800 млн грн. За планами, завершити міст планують до 2010 року, а пустити метрополітен — до 2011.
Коментарі