вівторок, 14 серпня 2007 07:10

Рекламу випробовують у тунелях метро

МИНУЛОЇ П"ЯТНИЦІ на пасажирів Сирецько-Печерської лінії метро очікував сюрприз.

Під час переїзду крізь недобудовану, раніше похмуру, станцію Львівська брама у вагони потягів увірвались яскраві рекламні вогні. Здивовані пасажири спостерігали за дельфінами в морі й косулями серед лісових дерев.

— Я спершу подумав, що це мені привиділось після вчорашньої гулянки, — признається киянин Микола Ліхтей, 31 рік, який їхав на роботу о восьмій ранку. — Дружині розповів, вона засміяла мене.

— Рік тому фірма "Бізнес Партнер Оптімал" уклала договір з метрополітеном про надання їй площі в підземному тунелі. У четвер працівники фірми встановили перший мультимедійний дисплей, на якому транслюватиметься реклама, — пояснює "ГПУ" Надія Шумак, керівник прес-служби Київського метрополітену. — Поки що це пробний варіант. Фірма хоче дослідити, як реагуватимуть пасажири на таке нововведення.

Голограми можна побачити лише між станціями Лук"янівська та Золоті ворота. Дорогою назад картинок не показують.

Зараз ви читаєте новину «Рекламу випробовують у тунелях метро». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі