четвер, 06 грудня 2007 07:09

Порожні вагони в годину пік називають "чудом"

Автор: фото: Наталя ЧУБЕНКО
  Тиснява на вході до станції метро Чернігівська. Знімок зроблено вчора, в середу, о 7.45 ранку
Тиснява на вході до станції метро Чернігівська. Знімок зроблено вчора, в середу, о 7.45 ранку

Учора зранку кореспондент "ГПУ" спробував перевірити, чи виручає підземку експеримент із порожніми поїздами на Святошинсько-Броварській лінії.

Уже о 7.20 ранку біля входу до станції метро Чернігівська — довга черга. Щохвилини під"їжджають десятки переповнених маршруток. Люди витрачають хвилин десять на те, аби пройти через турнікети і спуститися на перон. Там на поїзд у напрямку центру очікує цілий натовп. О 7.30 у потяг, який під"їхав з Лісової, сідають всі, окрім трьох пасажирів. Із кожним наступним поїздом кількість тих, хто не вмістився у вагони, збільшується. Таке враження, що після восьмої ранку ніхто не може виїхати з Чернігівської. Більшість людей пропускають три потяги поспіль — стати нема де. Коли відкриваються двері, з них просто звисають спини пасажирів. Кілька чоловіків розганяються і стрибають у вагони, штовхаючи інших. На пероні залишається 21-річна студентка Олена.

— Щодня я пропускаю по 3–4 потяги, аби зайти у вагон. Знаю, що спізнюся, але не хочу, щоб мене там скрутили в три погибелі, — зауважує вона.

— Аби сісти, виходжу з дому на 40 хвилин раніше. Інакше не втиснусь, — розказує "ГПУ" киянка Галина Остапенко, 52 роки. — Буває, їду з Дарниці на Чернігівську, а потім — назад, у бік центру. Там на платформі — жах, що робиться.

О 8.11 на перон прибуває перший зовсім порожній, експериментальний потяг — працівники підземки називають його "загоночним".

— Вот это чудо — пустой приехал! Мне сегодня точно повезет, — захоплено пищить висока молода білявка в пальті.

У вагони вміщаються майже всі пасажири.

— За 16 років, що я працюю на Чернігівській, такого потоку людей, як 2007-го, ще не було. Але це ще не кінець світу. Ви б побачили, що у нас робиться зранку в понеділок. Напевне, в півтора разу більше пасажирів. Їдуть із сіл, студенти вертаються до Києва, — каже "ГПУ" начальник станції Чернігівська Надія Рибчинська, 50 років.

За її словами, суттєвого покращання за три дні експерименту на цій станції поки що немає. Можливо, порожні потяги трохи розвантажили Дарницю й Лівобережну.

Метро експериментує лише на Лівобережжі

Із 8.00 до 8.30 пасажири на станції метро Лісова не можуть зайти до вагонів кожного четвертого поїзда. Потяги набирали пасажирів, починаючи зі станцій Чернігівська й Дарниця.
Такий експеримент протягом тижня, до 10 грудня, вирішило провести керівництво Київського метрополітену.
— Навіть упродовж двох днів ми вже бачимо позитивний результат від такого нововведення, — розповідає "ГПУ" Надія Шумак, речник метрополітену. — Люди тепер можуть нормально сісти до вагонів на станціях Чернігівська, Дарниця, Лівобережна. Раніше поїзди їхали забитими вже з Лісової.
Надія Шумак каже, поки не планується запроваджувати такі ж експерименти на інших лініях. Бо саме Святошинсько-Броварська лінія справляється з пасажиропотоком найгірше.
За словами Сергія Ткачука, начальника служби руху метро, у вранішню годину-пік на Святошинсько-Броварській лінії курсує щогодини в одному напрямку 40 поїздів. Збільшувати їх кількість, аби скоротити інтервал руху, вже неможливо. Тому метрополітен хоче вирішити проблеми по-іншому.
— Нині в Київському метрополітені розробляється програма, згідно з якою поїзди зупинятимуться не на всіх станціях. Це складна управлінська програма, але ми будемо її втілювати — аби поліпшити перевезення, — говорить начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, 50 років.
Щодоби міське метро перевозить 2 млн 200 тис. пасажирів.

Зараз ви читаєте новину «Порожні вагони в годину пік називають "чудом"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі