Усього у столиці 96 залізничних переїздів. Із них частина належить промисловим підприємствам і працює із порушеннями норм безпеки, скаржаться інспектори ДАІ. Наприклад, на переїзді біля вокзалу Київ-Волинський немає розмітки, а світлофори не працюють. Переїзд належить ВАТ "Аерошляхбуд", яке будує і ремонтує в Києві дороги.
— Ми торік уже мали справу з цим переїздом, але так нічого й не змінилося. Підприємству легше сплатити штраф, який становить від 17 до 34 гривень, ніж відремонтувати переїзд. За законом, повинен бути шлагбаум та сидіти черговий, а тут навіть світлофори не працюють, — каже "ГПУ" Олександр Ковалевський, 31 рік, старший інспектор УДАІ Києва.
Ситуацію перевіряли в ході акції "Залізничний переїзд", яка триває протягом травня.
— Я тут майже щодня їжджу і не бачив, щоб хтось зупинявся та дивився по боках, — каже "ГПУ" водій Віталій Ільчук, 27 років. — А поїзди хоч рідко, але їздять.
Штраф за порушення правил перетину колії — усього 3,4—8,5 грн.
Коментарі