Мерія має намір розширити проїжджу частину мосту Патона з шести до восьми смуг.
Тоді пропускна здатність мосту збільшиться до 5,6 тис. авто за годину. Нині цей показник — 3,5 тис. Реконструкцію мають почати 2010-го, після здачі в експлуатацію двох нових мостів — Подільсько-Воскресенського та Залізничного. Роботи триватимуть більш ніж два роки.
Керівництво мерії вважає: на мосту Патона треба також зміцнювати опори та інші несучі конструкції. За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, залізобетонні плити проїжджої частини в незадовільному стані. Ремонтувати треба поперечні балки, гідроізоляцію, систему освітлення та перила.
Вартість робіт становитиме 714 млн грн. Раніше "Київавтодор" оцінював ремонт у 500 млн. У Києві кількість смуг збільшували лише на єдиному шляхопроводі — на Караваєвих Дачах.
Міст Патона побудували 1953 року, його довжина 1,54 км, ширина проїжджої частини — 21 м.
Коментарі