четвер, 15 березня 2007 19:20

Кияни не зрозуміли нової реклами від мерії

МІСЯЦЬ ТОМУ на рекламних лайт-боксах Києва з"явилася нова соціальна реклама.

"Київ — це твій дім! Заплати — і живи як киянин!", закликають плакати. Більшість перехожих, яких "ГПУ" опитала біля одного із щитів неподалік мерії, так і не зрозуміли заклику міських чиновників. Кожен трактує плакати по-своєму.

Багато хто чув про ініціативу мерії запровадити своєрідний комунальний податок для приїжджих.

— Я кілька днів не можу заспокоїтися від цих київських понтів, розрахованих на приїжджих! Образливо почуватися людиною, яка не має права приїжджати до своєї столиці. У мене на Сумщині нема роботи, тому працюю будівельником у Києві. Я ж тут — на своїй, українській землі. І за це повинен ще й платити? Кияни не люблять свого мера, "слава" про нього йде всією Україною. А ми, приїжджі, не любимо його й подавно! — каже "ГПУ" Микола Скрипка, 48 років.

Киянка Ірина Лапа, 60 років, інженер "Київводоканалу", в середу отримала з рук міського голови Леоніда Черновецького квіти, медаль, грамоту та іменний годинник. Ірина Олександрівна обурена новиною про такий податок. Впевнена: нова реклама — саме про це.

— Серед моїх знайомих нема жодного приїжджого, я — киянка в третьому поколінні. Але все одно проти, аби люди платили за можливість влаштуватися в Києві, — зауважує Лапа. — Додаткові гроші до міського бюджету мають платити ті, хто здає квартири.

Із-поміж двох десятків опитаних кореспондент "ГПУ" натрапив лише на одного киянина, який переконаний, що мерія ухвалила правильне рішення.

— Відчувається, що на вулицях стало багато людей. Через них і квартири подорожчали. Але купують ці квартири одні й ті самі — дуже багаті і ті, хто краде, — переконана киянка Валентина Федорчук, 71 рік.

Більшість опитаних впевнені, що плакат означає таке: "заплати  податки і спи спокійно". Інші припускають, що треба вчасно оплачувати комунальні послуги після підвищення тарифів.

— Кому заплатити і за що? Мешкаю в приватному будинку з 1968-го. Платив за будматеріали, а тепер — за газ, комунальні послуги й світло, — говорить киянин Костянтин Устименко, 42 роки.

— Я працював раніше в ЖЕКу. Упевнений, ця реклама — про сміття на вулицях, — зазначає 21-річний киянин Сергій Веїн.

Зараз ви читаєте новину «Кияни не зрозуміли нової реклами від мерії». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі