субота, 08 вересня 2007 07:00

Ірпінь запізнюється через відмінену електричку

Автор: фото: PHL
  Четвер, 6 вересня, 18.30. Вечірня електричка відправляється зі Святошина до Ірпеня
Четвер, 6 вересня, 18.30. Вечірня електричка відправляється зі Святошина до Ірпеня

Відміна лише одного ранкового електропоїзду Ірпінь—Київ суттєво ускладнила проїзд жителів Ірпеня.

Керівництво Південно-Західної залізниці скоротило ірпінську електричку п"ять днів тому, 3 вересня. Ту, яка відходить з Ірпеня до Києва о 7.57. Саме нею їздили щодня до станції метро Святошин тисячі робітників, службовців і студентів, які працюють і навчаються в Києві.

Замість цього маршруту ввели новий — Буча—Святошин.

Пасажири обурені: мешканцям Ірпеня тепер неможливо вранці дістатися до Києва. До того ж розпочався новий навчальний рік, і кількість пасажирів суттєво збільшилася.

— Тепер усі вагони електричок в Ірпіні страшно переповнені, втиснутися в них — неможливо. Доводиться чекати наступного, — скаржиться студентка Мистецького інституту дизайну Ольга Ящук, 18 років. — Аби втиснутися і вчасно приїхати до Києва, пасажири сваряться між собою, буває, доходить і до бійок. Я кілька разів з"їздила у вагоні, як оселедець у бочці, й вирішила, краще пропускати першу пару.

Деякі пасажири їздять електричкою, чіпляючись за ручки під склом машиністів, як це практикують в Пакистані чи Індії.

— Запитайте, чи хто-небудь із тих, що складали розклад, їздив у годину пік на електричках із восьми вагонів? — роздратовано кидає "ГПУ" пасажир на пероні. — Те ж стосується і вечірнього розкладу. У людей робота закінчується о шостій вечора. Електричка на Ірпінь їде вкрай незручно — або в 17.45, або в 18.35. На неї можна й не встигнути, — каже чоловік.

Проїзд електричкою до Ірпеня цьогоріч подорожчав. Раніше квиток коштував 1 грн 28 коп., тепер — 2 грн 30 коп. Але якість транспортних послуг не покращала  — переконують пасажири.

— Поставили дорогі турнікети, охорону з обох боків перону. Краще б додали електропоїзд, — обурюється Тамара Сиротюк, 40 років.

Цілий рік жінка їздила електричкою, яку відмінили, на роботу в столичну стоматологічну клініку.

— Зараз не можу влізти у вагон навіть на 8.27, залишається ще півперону людей. А маршрутки з таким потоком пасажирів не справляються, — бідкається стоматолог.

Маршрутки до Ірпеня їздять від станцій метро Академмістечко та Святошин.

— На Київ з Ірпеня їздимо кожні 5–10 хвилин з шостої ранку. Пасажирів побільшало в півтора рази, але з пасажиропотоком ми справляємося, — переконує "ГПУ" водій маршрутки N392 Генадій Лаптєв, 46 років. — Проїзд дорожче, ніж в електричці, всього на 20 копійок. Щоправда, електричкою їхати до Києва швидше, тому пасажири й нарікають. Біля села Мостище на Ковельській трасі щоранку на мосту виникає тягучка. Маршрутки часто потрапляють там у затори, деколи — хвилин на сорок.

В "Укрзалізниці" вважають, що це — не проблема

— Час відправлення електропоїзду з Ірпеня змінили через зміну маршруту. Жителі Бучі просили, аби електропоїзд відходив від їхнього міста якомога раніше. Тому керівництво "Укразалізниці" вирішило замінити маршрут Ірпінь—Київ на Буча—Київ. Я не бачу жодної проблеми — ірпінчани також можуть користуватися цим маршрутом. Тим паче, електрички їздять у цьому напрямку кожні 20 хвилин, — розповідає "ГПУ" Тетяна Мішина, заступник керівника прес-центру "Укрзалізниці".
За її словами, залізничникам дуже важко задовольнити одразу всі прохання і скарги пасажирів, оскільки ранковий графік руху електропоїздів є занадто щільним.
За словами представника "Укразалізниці", з початком навчального року кількість пасажирів усіх видів транспорту значно збільшилася.

Зараз ви читаєте новину «Ірпінь запізнюється через відмінену електричку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі