пʼятниця, 20 квітня 2007 07:02

Яму повинні засипати через п"ять днів

Автор: фото: Павло МАГНУС
  На вулиці Кіото у вівторок робітники ”Київавтодору” закінчують латати асфальт. Позасипати ями на більшості доріг мерія обіцяла до 15 квітня
На вулиці Кіото у вівторок робітники ”Київавтодору” закінчують латати асфальт. Позасипати ями на більшості доріг мерія обіцяла до 15 квітня

До 15 квітня комунальна корпорація "Київавтодор" обіцяла підрихтувати проїжджу частину столиці. У рамках щорічного весняного місячника закатували асфальтом ями та тріщини.

На вулиці Кіото в Дніпровському районі в понеділок працювала бригада із семи робітників та чотирьох механізаторів. Старий асфальт вантажівками везуть на базу. Потім його використовують, аби підсипати дороги. Того ж дня закінчували ремонтувати вулицю Фрунзе (Подільський район). На Маршала Гречка перед будинком 11а позасипали ями.

52-річна Оксана Река, мешканка будинку на вул. Стрілецькій, 7/6, ремонтом дороги задоволена. А от 24-річний Армен Хачатурян, який живе в будинку N11а на вулиці Маршала Гречка, сердиться.

— Ми думали, дорогу повністю полагодять, а не тільки ями асфальтом прикидають, — каже Артем. — То ями були в коліно, а тепер латки та горби. Їхати автомобілем все одно погано.

Його сусід 40-річний Віктор, автомобіліст, скаржиться, що асфальт "Київавтодор" кладе неякісно.

— Це схоже на відмивання грошей, — говорить чоловік. — Скрізь на дорозі "хвилі" — на Щербакова, на Краснодарській. Так кладуть, щоб наступного року знову класти. Я знаю, що ремонтувати дороги можна тоді, коли температура сягає 10 градусів тепла. Цього ж року працювали навіть при відмітці "нуль".

У "Київатодорі" підтверджують, що не дотримувалися правил щодо температури. Об"єм роботи, мовляв, не дозволяв чекати на потепління.

Згідно з результатами щорічного обстеження проїжджої частини вулиць та доріг Києва, термінового ремонту в столиці потребують їх 30-40 відсотків. На ремонті бригади "Київавтодору" працюють постійно, однак впоратися все одно не вдається.

— У нас 1624 кілометри доріг на балансі, — каже Павло Монастирський. — Ви ж розумієте, одну яму прикидали, а десь водопровід, тепломережу під асфальтом прорвало. От земля просіла, асфальт і провалився.

— Кожні десять днів ми об"їжджаємо вулиці, щоб виявити ями. Згідно з державним стандартом, ліквідувати яму треба відразу, як вона виявлена, за один-п"ять днів, — не приховує Ігор Богданов, 67 років, заступник головного інженера "Київавтодору". — Але як же ми можемо встигати, якщо дороги зношені, деяким по 20–30 років, по два терміни експлуатації відслужили. Там, де потрібен капітальний ремонт, поточний не допоможе.

— Капітальний ремонт робимо тільки на 7 відсотків від того, який потрібний, — бідкається Павло Монастирський.

Загалом цього року на реконструкцію, ремонт та будівництво доріг мерія виділила 581 млн грн. Це вдвічі менше, ніж потрібно, кажуть у "Київавтодорі". До того ж, левову частку коштів витратять на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу.

Усього в 2007-му капітально відремонтують п"ять ділянок. Вулицю Жилянську на ділянці від Старовокзальної до Шота Руставелі, Саксаганського — до Червоноармійської, Південний міст, міст N1 через Русанівський канал біля готелю "Славутич".

До вересня обіцяють закінчити роботи на бульварі Перова та проспекті Визволителів. Скільки ще доведеться працювати над транспортною розв"язкою на Московській площі, не кажуть.

Зараз ви читаєте новину «Яму повинні засипати через п"ять днів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі