четвер, 21 лютого 2019 14:04

Як оскаржити захмарні платіжки у Києві

Як оскаржити захмарні платіжки у Києві
Завищені платіжки та неякісне надання послуг можна оскаржити, подзвонивши до КМДА. Фото: ua.depositphotos.com

Якщо кияни вважають якусь із отриманих платіжок за комунальні послуги завищеною, вони можуть оскаржити цей рахунок. Особливо якщо послуга не надається належним чином.

Про це каже начальник головного територіального управління юстиції Станіслав Куценко в ефірі ObozTV.

За його словами, завищені платіжки та неякісне надання послуг можна оскаржити, подзвонивши на гарячу лінію КМДА 1551. Однак, з послугами гарячого водопостачання і опалення буде складніше.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Населення Києва зросте до 5 млн

"Тут треба складати акти. Наприклад, якщо з крана з гарячою водою йде холодна, то треба з іще двома людьми це засвідчити і надіслати відповідний протокол до ЖЕКу або обслуговуючої контори", — пояснив чиновник.

Жителів Києва шокували комунальні платіжки за січень. Рахунки у середньому зросли на 500 грн.

Зараз ви читаєте новину «Як оскаржити захмарні платіжки у Києві». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі