"Виїхав із Виноградаря на роботу. Дивлюсь — одна рука машину ловить, далі друга, третя, всього зо два десятки. Такого ще не було", — ділиться враженнями водій Костянтин, 32 роки.
У середу страйк перевізників підтримали переважно крупні міські компанії. У рейси з депо не виїхало жодного автобуса підприємств "Орбіта-Транс", "Кийтранс 2005" та інших.
За кілька днів до протесту голова асоціації приватних перевізників "Столиця" Валерій Ліпецький, 59 років, стверджував — на рейси в середу не виїдуть 200 маршруток. Однак 12 березня зранку він заявив, що пасажирів не возять 2 тис. автобусів.
Важко було доїхати на роботу в центр із лівобережжя та Борщагівки. Приміром, узагалі не їздили буси за маршрутом N433 (вул. Богдана Хмельницького — вул. Жолудєва). Директор фірми "Кийтранс 2005" Юрій Ковалевич, 39 років, каже "ГПУ": зранку до диспетчерської зателефонували десять громадян.
— Пасажири лаяли нас, бо ми не виїхали на маршрути. Пояснювали киянам, що це вимушена зупинка. Ми не можемо надалі працювати з теперішніми тарифами, — каже Юрій Ковалевич. "Кийтранс 2005" має 200 маршруток.
Приватний перевізник Віталій Саньов, 40 років, обслуговує маршрут N460 (станція метро Лівобережна — вул. Бальзака). Він вивів у рейс усі машини. Чоловік переконаний, компанії страйкують даремно.
— Страйк нічого не дасть, навіть якщо ми перегородимо Хрещатик. Тоді Черновецький розжене нас кранами. Мер же заявив: ціни на маршрутки не підвищуватимуть. Це — політика міського голови, — переконаний приватник.
Коментарі