Стільки гривень витратили разом усі кандидати на посаду міського голови на ведення передвиборної агітації. Про це повідомив голова правління Комітету виборців України Ігор Попов.
— Найбільше коштів пішло в Черновецького, Партії регіонів, БЮТу, Блоку Литвина, Катеринчука та Кличка, — каже Ігор Попов. З його слів, середній бюджет виборчої кампанії основних політичних сил становить $25–40 млн.
— Усі підрахунки приблизні. Ми враховували вартість рекламного ефіру, рекламну площу та зарплати агітаторів. Деяку інформацію отримали із штабів, з якими співпрацюємо, — розповідає "ГПУ" Олександр Черненко, 32 роки, речник КВУ. — Тільки на зовнішню рекламу учасники дострокових виборів віддали близько 10 мільйонів доларів.
Коментарі