четвер, 19 березня 2020 08:04

Учені з'ясували походження коронавірусу

Коронавірус не міг бути створений штучно. Фото: The Scripps Research Institute

Коронавірус не міг бути створений штучно.

А з'явився і розвивався до свого нинішнього стану суто еволюційним шляхом. До таких висновків у результаті досліджень дійшли вчені Колумбійського університету в Нью-Йорку, університету Тулейна в Новому Орлеані і Сіднейського університету в Австралії, пише журнал Nature Medicine.

Таким чином, вони розвіяли міфи про лабораторне походження коронавірусу.

Вчені провели детальний аналіз структури вірусу і не знайшли ніяких ознак редагування, яке було б необхідно для його створення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розробили швидкий тест на наявність COVID-19

"Порівнюючи доступні дані про послідовність геному для відомих штамів коронавірусів, ми можемо твердо визначити, що коронавірус SARS-CoV-2 виник в результаті природних процесів", - розповів Крістіан Андерсен, доцент кафедри імунології та мікробіології в Scripps Research.

Учені впевнені, що коронавірус існує досить давно. Структура його унікальна і аналогів у нього немає. Структура SARS-CoV-2 схожа на коронавіруси, які знайдені у кажанів і панголінів. Це підтверджує версію про те, що вірус міг перейти від них до людей в Китаї.

Раніше говорили, що спалах коронавіруса 2019 nCoV почався у китайській науковій лабораторії міста Ухань.У місцевій лабораторії досліджували перебіг хвороби у кажанів, тому там можуть бути відповідальними за появу нового вірусу. Про це заявили китайські біологи Ботао Сяо і Лей Сяо. Вони опублікували звіт "Можливі джерела спалаху коронавируса 2019 nCoV".

Зараз ви читаєте новину «Учені з'ясували походження коронавірусу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua