неділя, 10 червня 2007 14:39

Засмагла шкіра виходить із моди

— У світі вже зрозуміли, що засмага некорисна, — каже Олена Якименко, 47 років, президент компанії, що просуває на український ринок швейцарську косметику "Беляфонтейн". — Швейцарські косметологи створили лінію дорогої косметики, яка  вибілює, зволожує і захищає шкіру від сонця.

У "сонячній" лінії є шість продуктів: живильний,  заспокійливий, нічний креми, крем-скраб, маска і засіб для висвітлення шкіри. Серед швейцарських новинок — пудра-кульки для обличчя з частинками золота та протеїнами перлів, капсули для шкіри з вітаміном С.

У Києві перший бутик "Беляфонтейн" відкрили у столичному бізнес-центрі "Леонардо" на вул. Хмельницького, 17/5а. Він має площу 9 кв. м. До крамнички завезли косметичні товари 36 найменувань. Найдешевший засіб для очищення шкіри коштує трохи більше $200.

— Косметику представлятимемо в найдорожчих центрах відпочинку. "Беляфонтейном" користуються у салоні краси преміум класу "Акварель" у Дніпропетровську. Скоро відкриємо магазини в Донецьку й Одесі. Наші покупці отримують безкоштовні консультації косметологів, — пояснює Олена.

Зараз ви читаєте новину «Засмагла шкіра виходить із моди». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі