Біля столичної станції метро Лівобережна відкрився торгово-розважальний центр "Комод". Площа чотириповерхового комплексу — 14 тис. кв. м.
Перше, що відчувається при вході, — працюють кондиціонери. На цокольному поверсі — "Фуршет". Під скляною стелею — кінотеатр. На вітринах магазинів жіночого одягу таблички "Знижка 30%". Однак у крамниці французької марки "Наф-Наф" ціни не нижчі, ніж у їхньому бутику на Хрещатику. Найдешевша кофта коштує від 200 грн. Те саме в магазинах молодіжного одягу "Колінз" та "Мекс".
Бутики "Карло Пазоліні", "Крок-н-ролл", "Інтертоп", "Честер" пропонують взуття від 450 грн. Ще дорожче — французьке взуття та сумки поряд у крамничці "Мінеллі".
Британська марка "Маркс енд Спенсер" відкрила в "Комоді" перший український бутик. Там продають жіночий одяг. На вітринах різні пропозиції — від шльопанців і купальників до ділових суконь. Ціни — від 250 грн за літню кофту.
Для модниць у ТРЦ завезли одяг стамбульської марки "Поло Гараж", а також моделі з Данії від "Ін веа матінік", німецьке жіноче вбрання "Клоуз". Багато зручних повсякденних речей розмістила на вітринах російська марка "О"стін". Ділову сукню можна купити за 330 грн, сумку до неї — за 219 грн, футболки — від 80 грн.
Білизни в "Комоді" — три великі магазини: "Бюстьє", "Бікіні", "Вуменс Сікрет". Для чоловіків є крамниці класичного ділового одягу "Алессандро", "Донатто", бізнес-аксесуари "Атрібут".
— У "Комоді" ми продаємо речі за тою ціною, що й у "Метрограді". Однак вибір товарів тут найбільший у Києві, — зауважує продавщиця спортивного магазину італійської марки "Лотто". — Покупці будуть їздити, бо на кожному поверсі можна поїсти чи випити кави, подивитися кіно. Скоро без цього буде важко уявити покупки.
Коментарі