"Моя подруга Лєна принесла на роботу каталог одягу німецької фірми "Отто", — розповідає 26-річна киянка Світлана Циганова. — Вона часто замовляє одяг "усліпу".
Цю звичку має ще зі студентських часів, коли стажувалася в Німеччині. Вона жила у Бремені два роки. Та мені такий вид шопінгу не подобається. Я люблю походити між стелажами, помацати все, тричі поміряти й не факт, що й після цього куплю.
Та гортаючи принесений подругою каталог, Світлана побачила спортивні капці схожі на ті, що їй мама колись привезла із-за кордону.
— Звичайні білі "балетки", на тоненькій резиновій підошві. Носок у них ледь закритий. У дитинстві я такі заносила до дірки на великому пальці. Піддалася ностальгічним спогадам і замовила їх по пошті.
Жінка заповнила анкету на інтернет-сайті фірми "Отто". Ціни на товари там указані в євро. За доставку Світлана заплатила 20% від замовлення.
— Це сервісний збір за доставку з Німеччини, — каже Олена Сілько, 22 роки, продавчиня-консультант магазину. — 20 відсотків беремо за доставку одягу, взуття та аксесуарів. На інші товари для дому — 25–70 відсотків.
Замовлення оплачується після доставки. Товар точно привозять за місяць. Можуть доставити й швидше.
— Якщо одяг не підійде, його можна повернути, — веде далі Олена Сілько. — Але все одно доведется заплатити два євро за доставку. Якщо не підійде розмір, можна привезти інший. Ця послуга безкоштовна, але доведеться трохи зачекати.
Коментарі