Виробник будівельних матеріалів компанія "Хенкель Баутехнік (Україна)" проводить виїзні профі-тури для людей, які роблять ремонт. Вони відбуваються в містах із населенням від 500 тис. людей, поблизу будівельних маркетів "Епіцентр", "Метро", "Ашан".
У пересувній студії "Церезіт" в автобусі з логотипом компанії фахівці навчають, як правильно клеїти кахлі, працювати з вологостійким кольоровим швом, наносити декоративну акрилову штукатурку та структурну фарбу.
Під час шоу "Догори ногами" покупців переконують у міцності клею "Супер-Момент". Вони висять у приклеєних до стелі черевиках.
15–17 липня профі-тур відбудуться в магазинах мережі "Епіцентр" у Хмельницькому, 19–20 липня в Івано-Франківську, 23–24 липня у Львові, 26–27 липня у Дніпропетровську. У Прилуцькому магазині мережі "Фімком" "урок" проведуть 2–3 серпня. Завершать акцію у вересні.
Коментарі