четвер, 24 травня 2007 14:55

До реклами Dr. Martens залучать покійних Курта Кобейна і Сіда Вішеза (ФОТО)

Героями нової рекламної кампанії взуттєвого бренду Dr. Martens стали чотири померлі музиканти. На рекламних плакатах, створених агентством Saatchi & Saatchi, з"являться Курт Кобейн, Джо Страммер, Сід Вішез і Джої Рамоун, музиканти грандж- і панк-груп Nirvana, The Clash, Sex Pistols і The Ramones. Всі вони будуть представлені в образі ангелів, озутих в черевики Dr. Martens.

"Ми хотіли показати, що Dr. Martens - це взуття, зроблене на століття. З"ясувалося, що деякі музиканти носили саме такі черевики. Зображаючи рокерів на небесах, озутих в Dr. Martens, ми підкреслюємо міцність цього взуття", - заявив сценарист рекламної кампанії Ендрю Печ, передає Lenta.ru.

Вперше черевики Dr. Martens були розроблені німецьким лікарем Клаусом Мартенсом в 1945 році. Він хотів зшити міцне взуття на зразок армійською, з товстою повітряною підошвою. Черевики стали популярними в 60-х. Першою популярною особою, яка одягнула Dr. Martens, був Тоні Бен, соціаліст, член британського парламенту, борець за права робочих і профспілок, таким чином виражаючи свою однодумність з пролетаріатом. Він був першим, хто використовував Dr. Martens як політичний знак.

Фото з сайту Wikipedia.

Зараз ви читаєте новину «До реклами Dr. Martens залучать покійних Курта Кобейна і Сіда Вішеза (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі